Írogatós hangulat

2013.08.22. 13:06

Nos kedves olvasóim rég nem volt vlog meg nem hallatok magamról, de indokolt a részemről így próbálom bevetni a leszarom teknikát meg nagy mosoly mindenhez de azért átjár a WATTAFAKIZDISZ!!! életérzés.

Mindenesetre egyenlőre megszűnetek a rémálmok de azóta meg eget verő baromságokat állmodok de tényleg ez a "jézusom hogy ez milyen baromi retardált álom volt" kategória.És most így meg is osztanám a jelenlegi gyöngyszemet amit ma álmodatam :D

Azzal kezdődött hogy Pilisvörösváron vagyok a dédszülőknél teljes családdal felszerelkezve meg ott volt K is meg egy ismeretlen barna hajú lány.Én valamért rohattul próbáltam neki puncsolni de miután észrevettem hogy leszar ki mentem tojást szedni megtámadott 1 liba és a tojás szétfojt a kezemben de nem tört össze szimplán szétfojt,mikor vissza mentem K valamért rohattul dühös volt rám, veszekedtünk aztán kimentünk kolibriket számolgatni. ÉS VÉGE!

Na most szerintem ez ijesztően bizar. És ez csak a mai volt, viszont az feltűnt hogy minden álmomban van valaki akit vagy nem kaptam meg vagy elvesztettem szóval benne van A, B, K, a Régi barát, és Mama.Lehet ez normális de szerintem fura.de majd csak ennek is vége lesz bár ez még így is sokkal jobb mint a rémálmok.

Az is feltűnt hogy rövidesen vége a nyárnak és én nem csináltam SEMMIT de úgy kajak semmit. És hogy ez mért baj? Nem az, csak ez a nyár is el fog veszni a feledés homályába mert megint nem történt semmi maradandó, és ezt azért sajnálom.

A bejegyzés trackback címe:

https://ezmiezmar1.blog.hu/api/trackback/id/tr745470998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása