Bátorság

2014.01.29. 12:08

Van baj! Mondjuk nem tudom mért hangsúlyozom ki ezt általában, de nem mentem be.Én akartam, még egy kicsit aludtam is hogy majd hátha és felébredtem és....Talán ez most picit sok volt.Megint az isteni rémálmok, kár volt aludnom.Zavar hogy ennyi bátorság sincs bennem. Most stabil talán most ki tudnám használni ehelyett itthon rettegek, hogy mit történhet.Ez már talán tényleg inkább a paranoia.

Meglepő de fél éjszakám gondolkodással ment el.Indokokat kerestem egy számomra megmagyarázhatatlan dologra. A kedves szöszi akiről már tegnap is meséltem.Nem jutottam sok mindenre, de próbáltam minél több szempontból végigvenni és mindig egyre értelmetlenebb lett.

A bejegyzés trackback címe:

https://ezmiezmar1.blog.hu/api/trackback/id/tr245788173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása