Nem túl nagy kihívás

2013.01.05. 18:11

Hát ez a nap....Hogy is mondjam átlagos, sablonos, unalmas de a hajnal érdekes volt.Megint A-ról álmodtam és rájöttem hajnali hármas ébredésemkor hogy ez így ebben a formában elfogadhatatlan és hogy idióta vagyok, így eldöntöttem hogy elzárom A-ta valahova nagyon mélyre és mióta ez a döntés végbement semleges lett a nap.Nem vagyok se boldog se szomorú se élettel teli se letört .Mindazon által mégis sokat gondolok B-re.Vajon most mit csinál,nem tudom hogy hagyhatom e hogy valakire ennyit gondoljak majd kiderül.Egyébként kb egész nap Piroséknál voltam volt frankfurti leves és csokis gombóc(fincsi fincsi).Szóval a Pirosnak respect...A kevés izgalomtól eltekintve egész nap egy már majdnem elfeledett művem járt a fejembe.(így zárójelbe megjegyezném hogy amatőr költő lennék ha értenék hozzá a lényeg hogy írogatok.)És sajnos ezzel nem nagyon tudok mit kezdeni, majd ha rájövök szólok.

A bejegyzés trackback címe:

https://ezmiezmar1.blog.hu/api/trackback/id/tr65000023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása