khöm khöm VISSZATÉRTEM!

2013.01.29. 21:14

Nos kedves olvasóim sok idő kihagyása után (nekem végtelennek tűnt) újra írom a blogol és vannak elég érdekes dolgok amikről be is számolok.
Kezdeném azzal hogy nekem nem kell nő!Elhatároztam hogy távol tarom magam a gyengébbik nemtől nem lettem buzi csak szerelemfób, most egy jó ideig még csak hasonlóra sem vágyom....
Aval a helyzet továbbra is reménytelen és még mindíg baromira kiakaszt a helyzet és még mindíg miadta vannak rémálmaim szóval leves.B!.....B hát ő meg szrintem jobbat érdemel nem egy ilyen labilis balherét.K-val eddig csak az volt a baj hogy fiatal de most felmerült az is hogy baromira felszines és azt nagyon utálom szóval ennek is annyi.
Folytatásképp elárulom hogy most baromi bizonytalan vagyok barátok terén.Egy pár napja a társaságommal elmentünk hát csocsózni és azzal nem is volt baj az volt a probléma hogy összefutottam pár ismerőssel és velük jobban elvoltam mint a saját köreimmel ez egyben irritál és más részről viszont nem értem hogy ez mért lehet. Voltam Drogcentrumban és találkoztam egy Attila nevezetű emberrel akivel lehet ismétlem lehet beszélgetni!
Kérdez és ez kurvajó .Minden esetre ez elmúlt pár hét elég furán telet aha lesz erőm majd összefoglalom.
Komiba viszont annyit kérek hogy szerintetek átváltsak videó üzemmódba és inkább vegyem fel és mondjam el vagy maradjon így?

A bejegyzés trackback címe:

https://ezmiezmar1.blog.hu/api/trackback/id/tr685051914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása