Hajnali 1 óra 33 perc

2013.01.31. 01:33

Nos kedves olvasóim köszönöm hogy nem reagáltatok előző bejegyzésemre, hízott is volna a májam...De így nem na mindegy a lényeg a lényegben hogy jelenleg a szabadság mint olyan ami foglalkoztat.Hogy lehet az ember szabad?Ez itt a kérdés, én  alternatívát is megfogalmaztam de a legjobb a:"ha szabadnak érzi magát" lett.
Ti mitől érzitek magatokat szabadnak kedves olvasóim?
Másik dolog továbbra is vacillálok A val kapcsolatban ezzel a Na most szeretem vagy gyűlöm dolgon mert még továbbra sem tudom hogy izomból megfejelni vagy megölelni  lenne jobb érzés(az izomból megfejelni részt meg gondolom értitek hogy semmilyen körülmények közt nem tudnék nőt megütni, megfejelni sem)
A nap meg gyorsan elszaladt egész nap kattogtam és Slash-t hallgattam merthogy beteg szabin vagyok valami mandula faszom miadt szóval--->Tea,pihi,hülye gondolatok ez a recept 

A bejegyzés trackback címe:

https://ezmiezmar1.blog.hu/api/trackback/id/tr145054276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása