Kezd rutinná válni

2013.02.04. 19:59

Hát kedves olvasóim. Hétfő van és ez tragédia még így is, hogy 4 órám volt. Már a második óra után le akartam lépni, de végül is maradtam. Túl sokat lógok így is...Amúgy suliba minden rutin. Elvoltam, már azon kívül, hogy untam.Írtam egy angol tz-t és várom a csodát, szóval ma sem történt semmi érdemleges, max. annyi hogy baromi jól elvoltunk Dzsennel és ez meglepő, mert legutóbbi beszélgetésünk során kis híján letépte az arcom, a szemével (ijesztő volt), de elvoltunk.Most is a régi baráttal beszélgetek akit nevezzünk MR.B-nek mert a B már foglalt.

Lelki állapot meg fúúúúúú bazd meg. Sajnos egész nap A járt a fejemben, de legalább tudtam írni valamit. Basznom kell az érzéseimmel, mert meg őrít, főleg hogy alig aludtam már megint a szájba*úrt rémálmok miatt, amikben továbbra is visszaköszön ami szintén az őrületbe kerget. Nem tudom mit kezdjek magammal amikor szomorúvá tesz, mert nem akarok megint miatta depizni, meg egyáltalán semmi miatt.Boldog akarok lenni, de baszottul hiányzik.És ilyenkor mindenre gondolok, a szemére, a hangjára, a hajára... Úristen, el sem hiszem, hogy ilyenek járnak a fejemben de áááááááááá! Nem tudom mi lesz...Majd MR.B besegít...

A bejegyzés trackback címe:

https://ezmiezmar1.blog.hu/api/trackback/id/tr35062918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása