Jól vagyok!

2014.01.20. 20:19

Nem bírtam írni, most épp valahogy megy.Az éjszakákkal nincs probléma azt már sikeresen megoldottam, de sajnos előbb vagy utóbb nekem is el kell aludnom. NEM túl kellemes. Megint egyre több a rémálom és egyre frusztrálóbb a világ. Megint az van hogy 2-3 emberen kívül (meg az ők és a saját családomon kívül persze) nyugodtan felpatkolhatna úgy mindenki, és ez nem azért van mert utálok mindent hanem mert nem akarom. Az emberek kb hetente 3 szor veszik értéküket a szemeben és tartok tőle hogy ez már nem lesz jobb.Egy jó pár napja nem szeretnék kimozdulni a lakásból, így nem is teszem. Azt azért kijelentem hogy így elvagyok, nem is tudom szeretem a magányt, de kezdek megint kikészülni, hülye felssek és ezek az álmok. Jól vagyok! Ez csak a szokásos pánik ami vélhetően el fog múlni és ismét egy újabb fejezet lesz az Életmorzsákban, mármint remélem. De kösz jól vagyok :D

Szerdán ismételten elkezdődik a kezelésem immáron nem a Pszichiátrián hanem a Drog Centrumban merthogy új pszichiáterem van és lényegében mindent kezdhetek előről, asszem szükséges nem tudom a bogyó nem igazán hozza a várt eredményt de hátha a terápia és az még külön bónusz hogy két emberhez is járnom kell. Utálom hogy ki kell lépnem az utcára. De hajnal előtt a legnagyobb a sötétség, azt hiszem.

A bejegyzés trackback címe:

https://ezmiezmar1.blog.hu/api/trackback/id/tr845772594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása