Hö Hö jónap

2013.02.05. 19:49

Nos kedves olvasóim, jó napom volt!Pörögtem Dzsennel és kúrva jól kijöttünk ma, és az annyira feldobott, remélem tartós lesz. Viszont sok komoly dolgon elgondolkodtam, lehet átmegyek érettségire...Valahogy ez a szakács dolog nem pörget úgy mint annó, és ez valamilyen szinten dühít de inkább meglep, mert hogy én szeretek főzni de valahogy soha nem tudtam magam elképzelni egy tűzhely mellett, én mindig a verbális humán típusú ember voltam és valahogy most összezavarodtam jövő terén...húh ja az a leggázabb  az egészben hogy instant 3 éve nem tanulok és hülye vagyok mindenhez,  nincs lexikális tudásom csak dumálok általában, de néha rám tör, hogy segghülyének érzem magam, mint amikor matekon kínait tanulunk(mármint nekem kínai).Szép is lenne a nap de ma megint egész nap A járt a fejemben és kb. a Szuszogást olvasgattam és amikor éppen nem azon kattogtam hogy nincs jövőm beugrott, hogy Há kisköcsög várjál már van ami a jelenedet is tönkre bassza....Igen ő bassza tönkre már bocs a kifejezésért de hát gondolom ez is egy indok amiért néha engem is olvastok.Megint csak fél órát szundiztam és baromi fáradtnak kéne hogy legyek de nem. Szóval minden fasza de mégis minden szar. A kúrva élebe felejtsem már el!!!Adjatok valami tippet plíz! MR.B főleg rád gondolok.

De akkor is jó napom volt...

A bejegyzés trackback címe:

https://ezmiezmar1.blog.hu/api/trackback/id/tr875064556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása