Ébredés

2014.01.12. 04:37

Mikor megláttam, hogy volt egy látogató 2014 ben pedig már nem is tudom mikor jártam itt utoljára, hát mit ne mondjak úgy éreztem le kell ülnöm, pedig már ültem.Komolyan nem tudom hogy ki az a fanatista aki még mindíg követ.minden esetre Kedves Fanatista IMÁDLAK. De komolyan teljesen össze szorult a gyomrom hogy tényleg még mindíg van akit érdekel mi van velem és ez arra sarkal hogy bár eddig is sokat írtam, nem pont ide és talán még egy két vidi is lesz egyszer (tanulom a vágást meg a szerkesztést és az ilyensonló dolgokat) de az biztos hogy ha nem is naponta de minél gyakrabban fogok ide írogatni. Te egy szem megmaradt olvasóm csodás ember vagy és hát megpróbálok azért egy kis társaságot összehozni. Nem ígérek semmit de azt be is tartom.

Hajnali fél 5 persze a normál ember alszik de soha nem tudtam magam ide kategorizálni minden esetre megpróbálom összeszedni az ápdéteket vagyis a fontosabb történéseket mostanában.

A 3. könyvemből már csak az utolsó fejezet van vissza és azzal is kész vagyok. Az Életmorzsák címet kapta és kb arról szól hogy mért vagyok az aki vagyok mi formált és hogy miként éltem meg életem eddigi nem kevés bár ha engem kérdeztek nem is sok baromságát. Persze ez ismételten egy "Kreatív ember unatkozik, szórakoztatja magát" féle könyv nem közönségnek szánom bár ha van rá igény én semmi rossznak nem vagyok az elrontója.

Az viszont bizonyos hogy lesz egy verses kötet amit már inkább embereknek szánok. Az is folyamatban van egyszer talán kész is lesz, talán még ki is adják és ha az univerzum velem van valaki a 3. oldalnál tovább olvassa.

Sötét van.K*rva sötét de azért elmélyedve bámulom a közvilágítást miközben a világ uralmamat tervezgetem. ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ igen ezen sem keveset tanakodom mostanában, valamint sikerült életem egyik legnagyobb lépését megtenni (ez csak szerintem hatalmas lépés) de megszűntem létezni mint homofób.ez még nekem is szokatlan de ez van. Én (akik ismernek nagyjából tudják) sem szoktam ítélkezni de mindíg fenntartásaim voltak a melegekkel de ez suty megszűnt. Viszont érdekes volt rájönni hogy rohattul nem zavar.

Azt hiszem most hirtelen ennyi elég még sok mesélni valóm van de beosztom.

és egy EGETRENGETŐ bölcsességgel búcsúzom csak hogy tanuljatok is valamit(ezt eggy annyira híres ember mondta hogy gőzöm sincs hogy ki volt de mindenképpen hatással volt rám)
"Vagy ma, vagy holnap vagy esik, vagy nem, de az biztos."

A bejegyzés trackback címe:

https://ezmiezmar1.blog.hu/api/trackback/id/tr255753785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása