Nekem még nincs vége...

2013.02.09. 22:59

Üdv kedves olvasóim! Kezdeném azzal hogy bocs, hogy tegnap nem írtam, elfoglalt voltam, de sok minden történ, hát annyira nem sok de voltam az orvosomnál és elég sokat dumáltunk az én khöm khöm "problémámról". Elmagyarázta azt amit MR.B (aki eltűnt pár napja) már próbált a számba rágni, hogy ahhoz hogy tovább lépjek beszélnem kell A-val, csak nem tudom elbizonytalanodtam...Eddig azt szajkóztam hogy el akarom felejteni és hogy legyen már vége, de sajnos rá kell döbbennem hogy azért nem múlik el mert én nem engedem el.

Őszintén, nem akarom elfelejteni, nem akarom hanyagolni, nem akarok tovább lépni ŐT akarom!!! Csak ezt eddig képtelen voltam belátni nem vagyok képes elengedni, pedig már összegyűjtöttem minden erőm és neki is álltam a lezárást jelképező úgymond búcsú levélnek amiben elmondom mit érzek még mindig, de a végére az jött ki, hogy én nem akarok mást...Lehet ebbe bele fogok őrülni vagy csak olyan szinten sérülök hogy többé ki se mozdulok a szobámból, de ki kell várnom.

Számomra ennek még nincs vége!

A bejegyzés trackback címe:

https://ezmiezmar1.blog.hu/api/trackback/id/tr375071913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása