Bazmeg...

2013.02.17. 14:35

Akit érzékenyen érint attól bocsánatot kérek hogy hanyagoltam a Blogom, de MR.B vel kötöttünk 1 fogadást hogyha nem nyáladzok A után akkor ő nem ír rá de ellenkező estben gondolom azt nem kell mondanom. Igazából azóta próbáltam nem is szóba hozni több kevesebb sikerrel.

HÚ az életem zűrzavar! Gőzöm sincs mit akarok jelen pillanatban csak azt hogy hiányzik a K.Kajak úgy a szívemhez nőtt hogy nem tudom.Sajt!Jó tudom ennek nincs értelme de tényleg le kéne már picit csihadni 1 lány mellet és nem csapongani bár baromi fiatal vagyok nekem még is az igazi kell, de jelenleg csak arra vágyom hogy valaki viszont kedveljen...ÉS aha lehet ez a valaki legyen K....Mindegy lesz mai lesz.

Másik dolog az alkoholista csődtömeg apám a minap segítséget kért és változni akar(részeg volt nemtom mennyire gondolta komolyan)én persze szívesen segítek neki de csak ha komolyan gondolja és ez neki  is mondtam

J MR.B lelépett a hétvégére szóval mondhatni pöppet egyedül maradtam...

A bejegyzés trackback címe:

https://ezmiezmar1.blog.hu/api/trackback/id/tr465083879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása