Relax írás...

2013.10.28. 21:29

Lehetne egy újabb unalmas nap,vagy bármi de hogy már megint EZ! Idegesítő vagy legalábbis valami hasonló.Hogy miről is beszélek, megint rohamom volt amit lényegében megint anyám provokált.Nyugi 1 ujjal sem értem hozzá de necces volt, inkább leléptem. Most lenyugodtam visszajöttem inkább írok, ha már írni -mármint verset- nem tudok.Mint már sokszor említettem ez megnyugtat.

Mr.B- nél ott van a barátnője és most minden fuckin happines, én is örülök hogy ők örülnek.Őket legalább fűti az SZ betűs szó, engem most még a pálinka sem, pedig de jó volna...

Ja és tegnap este rám írt a Régi barát és nem volt kínos, eleinte paráztam hogy most WTF?!, de végül is csak egy kellemes csevej lett belőle és mit ne mondjak örültem, hogy nem volt para...

Azóta gondolkozom elég sok mindenen, például hogy létezik e világra kiterjedő kollektív boldogság valami.

Még egy olyan kérdés amit senki nem tett fel de én tudni akarom a választ.Ami plusszba idegesít hogy e mellett azon is töröm a fejem hogy: Bazki ez a 3. hetem hogy nem voltam suliba...Hogy ezen mit lehet filózni? Hát tudjátok hogy mindent túlgondolok...

Mire idáig értem totál lementem alfába és csak írnék bármiről, de konkrétan mindent elmondtam szóval...

Jóéccakát Ámbörök!

A bejegyzés trackback címe:

https://ezmiezmar1.blog.hu/api/trackback/id/tr745603756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása