Árulás....

2013.04.06. 00:01

Nos remélem erre nem fogok emlékezni, de ha mégis itt van a blog ha elfelejteném azt a bizonyos dolgot amit úgy hívunk árulás!

Részeg állapotomat tekintőleg szarnék az egészre de mégsem hagy nyugodni az a gondolatmente hogy amiben hittem ismételten csak hazugság.Az ivó cimboráktól vagy én vártam el sokat vagy nem tudom minden esetre a kompromitáló információk alapján rá kellet jönnöm hogy a kutyát sem érdeklem szóval az van hogy odamegyek és mindenki tárt karokkal vár ezzel szemben a hátam mögött meg megy az "ezt ki a faszt hívta"! Szóval maradt MR.B. és B szava a többit leszarom, és mivel nem hívnak valószínűleg az összes fucking hétvégét egyedül töltöm itthon epressióval át itatva de leszarom már csak B érdekel semmi más, és meg is szerzem valahogy mert ő az akire eddig vártam, azt hiszem csak sajnálatos módon hétvégén elfoglalt, na mindegy. A fasz t mindegy HIÁNYZIK MINT ÁLLAT de visszafogom magam és jól leszek vagy nem....

A bejegyzés trackback címe:

https://ezmiezmar1.blog.hu/api/trackback/id/tr575203423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása