Tegnap este húúúú, hát tegnap este volt és elugrottam egy barátomhoz Sun City gyönyörűen elhavazott városkájába és meglátogattunk egy közös barátot akivel kb fél éve nem találkoztam, de valami mennyei volt ismét látni. B! Aki nagyjából követett annak nem kell bemutatnom egy nagyon fontos tényezője volt az életemnek egykor és a tegnap este vele töltött kb egy óra fantasztikusan csodálatos volt és egyben borzalmasan tragikus. Mielőtt bárki agyfaszt kapna nem semmiféle vonzódást nem tapasztaltam azon kívül hogy egész egyszerűen gyönyörű volt.De mért is volt jó? Hát egész egyszerűen hiányzott mint ember és mint barát és ennek próbáltam sűrűn hangot is adni. Hogy mért volt tragikus? Mert nem volt kellemetlen legalább is számomra nem. Elképesztő hogy az idő ilyen dolgokra képes, én egykor láttam benne valamit, valami hasonlót mint a régi barátban, de most számomra kiveszett. És ő ettől egyáltalán nem lesz kevesebb, és igazából ez egy remek dolog hogy bár ahogyan én kezeltem a dolgot nem volt épp a legkorrektebb ezen mind ketten tovább tudtunk lépni és őszintén elég régóta együtt van valakivel és boldognak tűnik és ez engem feldob, én örülök neki. Szimplán az zavar kicsit hogy valami így el tud múlni. De megdumáltunk, hogy néha ütközünk és ez szintén csodás tök jó haverok leszünk és igazából minden vissza a régi kerékvágásba és ez szerintem fantasztikus.

És Öki. Hát vele egy remek estét töltöttem. Tényleg ez is fenomenális merthogy megnyílt nekem egy picit és én is neki és örülök hogy bízik bennem. jó kis este volt. ÉS ilyet még! Ez egyértelmű.

A bejegyzés trackback címe:

https://ezmiezmar1.blog.hu/api/trackback/id/tr795783363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása