Sok sok mondanivaló

2013.01.04. 21:54

Hát azzal kezdeném hogy nagyon szépen köszönöm első kommentálóm bejegyzését feldobta a napom!
Fojtanám azzal hogy az éjszaka 2szer álmodtam ez első az barom gáz volt fel is ébredtem teljesen leizzadva:az volt benne hogy csak lazán sétálgatok az utcán aztán észre veszem magam előtt A-t, és elkezdek futni utána de nem érem utol pedig csak sétálok aztán futok, futok, futok és futok egyszer csak megáll hátranéz én beérem, rám mosolyog és beszakad alattam a föld.Na ez után az álom után 4 órán keresztül figyeltem ahogy a közúti világítás tejföl fehér fénye átszűrődik az egyik szobanövényem levelei közt és gondolkodtam rajta hogy mért is álmosok még mindig róla.Majd mikor ez a 4 óra lement újra elnyomott az álom ekkor már B-vel álmodtam csak annyit hogy sétáltunk.Kajak nem történt semmi csak sétáltunk de olyan jó kedvel keltem fel ezután ami bearanyozta az egész napomat.Körülbelül egy félórája írtam B-re hogy ráér e holnap de sajnos nem, picit elszontyolít a dolog mert hát hogy is mondjam észlelem a hiányát.Amúgy a nap laza volt gyorsan eltelt de legalább jól telt.Bocs hogy regényt írtam de reggel nem voltam és hát bepótoltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://ezmiezmar1.blog.hu/api/trackback/id/tr594998768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Harkály.blog.olvasó 2013.01.04. 22:29:15

Velem is szokott olyan lenni, ha álmodok valami szomorút akkor szar kedvem van egész nap, de ha valami jó akkor meg tisztára jó kedvem lesz, persze eszembe jut h csak egy álom volt de valahogy jó érzéssel tölt el. Sajnos nem szoktam sűrűn olyanokkal álmodni akikkel jó volna.

Csak Harkály · http://ezmiezmar1.blog.hu/ 2013.01.05. 18:00:11

Kedves olvasóm köszönöm kommetedet és legalább így nem vagyok egyedül
süti beállítások módosítása