Kötelező közhelyek

2013.01.08. 20:21

Kedves olvasóim ha valakinek én lennék a kedvenc olvasmánya amit erősen kétlek akkor sajnálatomat fejezem ki a tegnapi bejegyzés elhanyagolása miatt bár ahogy elnézem olvasó seregem drasztikusan magcsappant ez is picit sok egyéb mellet elkeserítő csak se tegnap se ma nem láttam a fényt az alagút végén. Mivel is kezdjem?Tegnap visszatéretem  az iskolai rutinokhoz csak nem kelet volna mér korán reggel ott kinyitnom a füzetem ahol tele rajzoltam és írogattam mindent azzal hogy mit is érzek A iránt nagyon durván rám törtek az emlékek és azóta agyfasz közeli állapotban vagyok és azon gondolkodom sírósra iszom magam de mivel nem volt piám ezért ma sikeresen betéptem volt is lehetőségem mindent végi gondolni kb mindennel kapcsolatban még mindig hiányzik A de el kell felejtenem.Még mindig a fejemben jár B de úgy érzem esélytelen az egész gondolom most majd mindenki a torkomnak fog esni hogy mer már megint kerelek de nem lesz belőle rendszer csak most kifejezetten jól esett mondjuk Pirossal nem tudom hogy beszélem meg biztos csalódott lesz.és hogy jöjjenek a kötelező közhelyek a suli még mindig tré és a szerelem még mindig szar...

A bejegyzés trackback címe:

https://ezmiezmar1.blog.hu/api/trackback/id/tr645006922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Harkály.blog.olvasó 2013.01.08. 21:45:37

Ami az olvasóidat illeti részemről nem csappant meg, csak max nem tudok minden gondolatodhoz valamit hozzáfűzni. Amúgy én általában azt szoktam csinálni, hogy ha valaki iránt bármit is elkezdek érezni gyorsan próbálom elfelejteni (van hogy évekbe telik) de még mindig jobban járok így, hogy nem esek pofára és úgy felejtsem el, minthogy nem szívtam meg. Szerintem ez egy kurvanagy baromság, de én így szoktam, és eddig ez vált be a legjobban.

Harkály.blog.olvasó 2013.01.08. 21:53:14

Mármint az a baromság szerintem amit én írtam, csak h az vált be nekem

Csak Harkály · http://ezmiezmar1.blog.hu/ 2013.01.09. 21:13:36

KEdves olvasóm szerintem nem baromság
süti beállítások módosítása