Új jelmondat....

2013.02.01. 20:47

Kedves olvasóim ki kell jelentenem hogy ez éltem legrosszabb napja.Rá kellett döbbennem hogy barátok helyett csak kartonpapírból kivágott néha bólogató agyszülemények léteznek csak.Rájöttem hogy teljesen egyedül vagyok és hogy kurvára de mindenki leszarja mi történik velem...Igen kedves olvasóim bebaszott az ormótlan érzés amit úgy hívnak MAGÁNY!Én kis naív a megkövesedett dobogómmal azt hittem elég leszek de nem.Úgy érzem végleg magam maradtam és innen már nincs visszaút.Mondjuk hamarabb is rájöhettem volna mikor A miadt a mélybe zuhantam  a visszarántó mondat csak annyi volt részükről, hogy majd tovább lépsz és hogy annyi csaj van még és hasonló közhelyek.Talán egy ember volt aki valamennyire megértette mi van velem de asszem már késő. Soha nem láttam még okát annak hogy felkeljek reggel de most már nem is akarok.Hogy mindennek véget vessek...ahhoz nem vagyok sem elég bátor sem elég önző.A további terv csak annyi hogy ezt a napot túléljem aztán majd csak lesz valahogy...
Ja és az új jelmondat : Ha nem vársz semmit nem fogsz csalódni...

A bejegyzés trackback címe:

https://ezmiezmar1.blog.hu/api/trackback/id/tr605057492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csak Harkály · http://ezmiezmar1.blog.hu/ 2013.02.02. 17:21:58

DE nem érzem hogy az én hibám lenne...

dedi 2013.03.16. 21:30:37

Szerintem manapság az a meglepő ha találsz igaz barátot, mert az emberek többségének úgyis csak addig számítasz amíg abból hasznuk származik.

Csak Harkály · http://ezmiezmar1.blog.hu/ 2013.03.24. 10:25:43

@dedi: Kedves Dedi őszintén köszönöm hogy foglalkozol az árnyaltan felvetett kérdéssel, de én baromi ódivatú eszmékben hiszek nekem szükségem van barátokra és arra hogy létezzen ez a fogalom, de teljes mértékben igazat adok...
süti beállítások módosítása