TÁDÁÁÁÁ.....

2013.02.17. 18:53

Nos kedves olvasóim(már az a 3 ember aki még mindig olvas akiknek nagyon köszönöm hogy nem a falnak kell írnom ) akik úgy gondolták izgalmas életem van ismételten csalatkozhatnak. A mai nap során annyi történt hogy egyedül maradtam itthon a nagyanyám sajnálatos sérülése miatt  és nap nagy részét gondolkodással zenehallgatással és evéssel töltöttem a maradék időben írtam ami hogy is mondjam szar lett, legalább is nekem nem tetszett mindegy a szuszogásnál nem lesz jobb. Tök gáz még 18 sem vagyok de már költőileg is kezdek kiégni... Hát a gondolatmenetem majdnem minden tekervényét még A tarkítja de egyre több a hely K számára aki szinte hiányzik (ja tudom fura vagyok)Foglalkoztatott még az is hogy megpróbáljam definiálni az élethelyzetemet is nem sikerült valami jól szóval még kattogok rajta...
Be kéne rúgni....

A bejegyzés trackback címe:

https://ezmiezmar1.blog.hu/api/trackback/id/tr905085594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása