Végre jövőkép

2013.04.07. 14:21

Hát kedves olvasóim elszántam magam! Úgy döntöttem kitörök a depresszióba burkolt silány mindennapokból lépni fogok B, felé lesz ami lesz.Mindemellett a "neki állok tanulni" nem olyan biztos hogy úgy üt ki mint ahogy remélem de most el kezdem keresni az érdeklődési köröm.Mindazonáltal első gondolat mi ilyenkor megrohamozott hogy MŰVÉSZET !

Igen művészeti sulira gondoltam és komolyabban foglalkozni az irodalommal és az írással mindemellett felsínylett az a gondolat is hogy én attól hogy szeretek írni az éltem a pofázás és valamiképp ezt is kamatoztatni kellene csak azt nem tudom hogy hogy de még kitalálom.Persze ezt még meg kell beszélnem a családdal és MR.B vel mert rájuk hallgatok, és mint az elején is kitértem rá B ezerszer is B, úgy érzem kell meg hogy kvázi hiányzik de mindegy KELL és kész és teszek az ügy érdekében :D

A bejegyzés trackback címe:

https://ezmiezmar1.blog.hu/api/trackback/id/tr655205553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása