Nos kedves olvasóim mint észrevettétek eltűntem! EZ AZÉRT VAN MERT EGY FUKIN SZELLEM VAGYOK! nem nem azért azért mert a pszichiátrián voltam 1 hétig mert hogy múlt hétfőn italozásba kezdtem ami ismét dührohamot váltott ki levertem 3 rendőrt és két mentőst akik segítségül leszedáltak amitöl is majdnem leált a légzésem gó intenzív osztály majdnem meghaltam és viccen kívül majdnem meghaltam és most ittvagyok visszatértem és elgondolkodtam pár dolgon de ez még a jövő zenéje a lényeg hogy folytatom a blogot lehet videózni is fogok a lényeg élek és visszatértem ismét...

A bejegyzés trackback címe:

https://ezmiezmar1.blog.hu/api/trackback/id/tr835254148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása