Ki kell találnom valamit

2013.04.17. 20:21

Nos kedves olvasóim azt hiszem ismételten el mondhatom, hogy rég volt amikor utoljára megosztottam veletek mire gondolok, de igérem többet nem hanyagollak el titeket!

Kezdjük is azzal hogy hétvégén voltam egy házibuliba ahol sok embert meg ismertem ők is engem de nem úgy ahogy kéne mert hálistennek én vagyok az az ember akinek nincs nyugodt napja.Megint dührohamom volt és egyre gyakrabban történik ilyesmi viszont a gyógyszerek arra valók hogy ez az egész Bipolaritás dolog tünetmentes legyen minden esetre ez nem jött be. Csak rohattul aggaszt hogy a semmiből egyszerre csak egy vérengző vadállat lesz belőlem és egyszerűen nem tudom kontrollálni a dühömet.De honnan jön ez a düh?Mi váltja ki? Baromi boldog lennék ha ezt tudnám de még csak nem is sejtem.A  legrosszabb hogy egy bizonyos illető egy ÚJ K is látta az egészet akit ráadásul előtte meg is bántottam és, tényleg nem akartam csak részeg voltam! A spontán rohamoknak köszönhetően próbálom kerülni a társaságot és kb iskolába sem járok nehogy elveszítsem a fejem, baromi irritáló hogy olyan lettem mint a kicseszett Hulk de semmi probléma neki álltam jógázni meditálni és relaxálni hátha segít de ezt még a doktornőmmel is meg kell dumálnom mert lehet hogy ebből új bogyó lesz  vagy valami.

Ja és a legnagyobb poén nem küldenek fegyelmire mert kattant vagyok egy kicsit, legalább is nem akarnak de én kiharcolom.Engem is tessék ugyanúgy felelősségre vonni a tetteimért. Nem vagyok őrült csak picit más a valóságom mint másoké ez nem azt jelenti hogy beszámíthatatlan vagyok.

És B jézusom B! Teljesen kiakaszt hogy nem mertek vele találkozni.Szabályosan nem MEREK mert félek ettől a szartól.Pedig hiányzik...

A bejegyzés trackback címe:

https://ezmiezmar1.blog.hu/api/trackback/id/tr865232040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása